יום שלישי, 9 ביולי 2013

אגדת שלג לצפייה ישירה [תרגום מובנה]

אגדת שלג לצפייה ישירה [תרגום מובנה]


בצפון הרחוק, במרחבי הקרח האין סופיים, לאחר שכל חיות הבר נעלמו והשבט עומד בפני סכנת רעב. שלושה צעירים אסקימואים יוצאים למסע הרפתקאות מסוכן אחר האגדה של סרילה. על פי האגדה העתיקה, רחוק רחוק, בין הקרחונים, מסתתרת הארץ המובטחת, שתוכל להציל את כולם. רק אלו שנשמתם טהורה וכוונותיהם טובות, יוכלו למצוא אותה. השלושה הם פוטוליק, בנו של ראש השבט, ארוסתו היפהפיה אפיק ומארקוסי, גיבור הסרט, צעיר אמיץ המתכחש לכוחותיו המיוחדים. השמאן הזקן קרוליק, שאמור לעמוד לצידם, רותם את כוחות הרשע בניסיון להיפטר מ-מארקוסי, שמא זה יירש את מקומו. מארקוסי מוביל את השלושה למסע מלא בהרפתקאות שיילמד אותם מהי חברות אמיצה


אגדת שלג לצפייה ישירה , אגדת שלג צפייה ישירה , אגדת שלג לצפייה ישירה תרגום מובנה,אגדת שלג לצפייה ישירה  עם תרגום מובנה, אגדת שלג צפייה ישירה תרגום מובנה, אגדת שלג צפייה ישירה עם תרגום מובנה

2 תגובות:

  1. יש לנו אוסף של סרטי דיסני בבית. השבוע בעלי את הילדים לאגדת שלג וכשהוא יצא הוא הרים לי טלפון, כולו באטרף שהוא חייב לקנות אותו לאוסף. אהה, והילדים גם לא הפסיקו לדבר על הסרט מאז שהם ראו אותו. אני רוצה גם.

    השבמחק
  2. הילדים נשארו היום לבד, הגדול שלי ממש אחראי. כשאני חוזרת בצהריים הביתה אני רואה שיש לכולם על העיניים כאלה משקפיים מנייר שיש להם רק חריץ קטן כזה לאורך, שאלתי אותה מה זה, אז הם סיפרו לי שזה נגד השמש החזקה בקוטב הצפוני ושהם שיחקו באסקימוסים כמו בסרט אגדת שלג שהם ראו אתמול. אני ממליצה על הסט

    השבמחק